Confrom Ordonanţei de urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, care transpune prevederile Directivei 2011/83/UE a Parlamentului European şi a Consiliului din 25 octombrie 2011 privind drepturile consumatorilor, de modificare a Directivei 93/13/CEE a Consiliului şi a Directivei 1999/44/CE a Parlamentului European şi a Consiliului şi de abrogare a Directivei 85/577/CEE a Consiliului şi a Directivei 97/7/CE a Parlamentului European şi a Consiliului, publicată în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene, seria L, nr. 304 din 22 noiembrie 2011, sunt exceptate de la dreptul de retur,prevăzut la art. 9-15 în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale următoarele:
- furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator
Drept urmare, momentan, nu este posibilă returnarea produselor (a borcanelor) achiziționate prin intermediul magazinului online.
Cu toate acestea, dacă un produs achiziționat de la Grădina din Deal prezintă urme din care rezultă că acesta este neconform (este spart, conținutul a curs, este vizibil faptul că a fost desfăcut, are mucegai sau orice alt defect vizibil) vă rugăm să ne contactați pentru a remedia situația, fie facem returul contravalorii sale, fie vă trimitem alt produs.
Date de contact:
Oana Groza : telefon/Whatsapp- 0751841694
email- produsneaos@gmail.com